Your personal data will be used to process your order, support your experience throughout this website, and for other purposes described in our מדיניות פרטיות.
תקנון אתר
כללי
- לשון הפנייה: מטעמי נוחות נוקט התקנון בלשון זכר, ואולם כל הנאמר בו מתייחס לנשים ולגברים כאחד.
- היכולת ההסכמית: השימוש באתר il.co.fitness-mi( להלן: "האתר"( על תכניו והשירותים הניתנים בו, מותנה בקבלת כל התנאים הכלולים בתקנון זה. המשתמש מצהיר כי הוא מעל גיל ,18 או בגילאי 14-18 עם אישור הורים מפורש.
- הסכמה לתנאים: הגלישה באתר ו/או ההרשמה לקבלת שירותיו, ייחשבו להסכמה מצד המשתמש לתנאים אלה. אם אינך מסכים להם, המנע משימוש באתר זה.
- מעמד התקנון: כל משתמש באתר מצהיר כי הינו מודע לתקנון האתר ומקבלו, וכי לא תהא לו כל טענה ו/או תביעה כנגד מפעילי האתר, מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות מפעילי האתר על פי תקנון זה.
הגדרות
- "החברה": Fitness MI ו/או מאור איברגימוב ו/או כל מי מטעמם
- "השירותים": שירותי ליווי כושר ותזונה המוצעים באתר, לרבות תוכניות אימונים ותזונה אישיות, מערכת דיגיטלית, ליווי מקצועי וחומרי הדרכה
- "המשתמש": כל מי שגולש באתר ו/או נרשם לקבלת שירותים
- "התוכנית": חבילת השירותים הכוללת תוכנית אימונים ותזונה אישיות וליווי מקצועי
תיאור השירותים
טבע השירותים
- האתר מספק שירותי ליווי כושר ותזונה דיגיטליים, הכוללים:
○ תוכניות אימונים אישיות מותאמות
○ תפריטי תזונה אישיים על ידי תזונאים קליניים מוסמכים
○ מערכת דיגיטלית למעקב התקדמות
○ ליווי מקצועי באמצעות וואטסאפ וטלפון
○ גישה לספריית תכנים מקצועיים
○ קהילת מתאמנים תומכת
- שירותים רפואיים: מובהר כי השירותים אינם מהווים טיפול רפואי ואינם תחליף לייעוץ רפואי מקצועי. המשתמש נדרש להתייעץ עם רופא לפני תחילת תוכנית אימונים או שינוי תזונתי.
רמות השירות
האתר מציע מספר רמות שירות:
● מסלולי ליווי מלאים (3, 6 ו12- חודשים)
● מסלול למתחילים
● מסלול ליווי תזונתי בלבד
● תכנים דיגיטליים נוספים
תהליך ההרשמה והתחייבויות המשתמש
הרשמה
- המשתמש נדרש למלא שאלון מפורט הכולל מידע רפואי, יעדים אישיים, העדפות תזונתיות ומגבלות.
- המידע שיימסר יהיה מדויק, מלא ועדכני.
- המשתמש מתחייב לעדכן על כל שינוי במצבו הבריאותי שעלול להשפיע על התוכנית.
התחייבויות המשתמש
- מילוי הוראות: המשתמש מתחייב לפעול בהתאם להנחיות המקצועיות הניתנות על ידי הצוות.
- דיווחים שוטפים: מילוי הטפסים הדו-שבועיים ודיווח על התקדמות.
- העלאת תכנים: בהתאם לדרישה, העלאת סרטוני טכניקה ותמונות התקדמות לאזור האישי.
- שמירה על סודיות: אי-גילוי תכנים מהתוכנית לצדדים שלישיים ללא אישור מפורש.
מדיניות תשלומים
מחירים ותשלום
-
המחירים המוצגים באתר הם סופיים ויכללו מע"מ.
-
התשלום יתבצע באמצעי תשלום מאושרים דרך מערכת סליקה מאובטחת.
-
החברה רשאית לשנות את המחירים בהודעה מראש של 30 יום.
מדיניות הביטול וההחזרים
החזר כספי מובטח
-
תנאי ההחזר: המשתמש זכאי להחזר כספי מלא אם:
○ פעל בהתאם לכל הנחיות הצוות המקצועי
○ מילא את כל הטפסים והדיווחים הנדרשים
○ השתתף באופן פעיל בתהליך הליווי
○ לא הגיע ליעדים שהוגדרו בתחילת התהליך
-
תהליך ההחזר: בקשות החזר יוגשו בכתב תוך 7 ימים מתום תקופת התוכנית. החברה תבחן את הבקשה תוך 14 ימי עסקים ותשיב תוך 30 יום.
זכות ביטול
-
תקופת רתיעה: המשתמש זכאי לבטל את ההזמנה תוך 14 ימים מיום ההרשמה, ובלבד שטרם החל לקבל שירותים אישיים.
-
ביטול חלקי: לא ניתן לבטל חלק מהשירותים לאחר התחלת מתן השירות.
אחריות ומגבלות אחריות
הגבלות אחריות
-
תוצאות: החברה אינה מתחייבת לתוצאות ספציפיות, למעט במסגרת ההתחייבות להחזר כספי.
-
פציעות: החברה לא תישא באחריות לפציעות שייגרמו כתוצאה מביצוע התוכנית ללא פיקוח מקצועי ישיר.
-
מצב רפואי: האחריות על התאמת התוכנית למצב הבריאותי חלה על המשתמש בלבד.
זמינות השירות
-
החברה רשאית להפסיק את השירות מעת לעת לצרכי תחזוקה.
-
לא תינתן הפחתה או פיצוי עבור הפסקות זמניות של עד 24 שעות.
מדיניות פרטיות
איסוף מידע
-
החברה אוספת מידע אישי, רפואי ותמונות כחלק מהשירות.
-
המידע ישמש אך ורק למתן השירותים ולא יועבר לצדדים שלישיים.
שימוש בעוגיות (Cookies)
-
האתר משתמש בעוגיות לשיפור חווית המשתמש.
-
המשתמש יכול לחסום עוגיות דרך הגדרות הדפדפן.
זכות מחיקה
המשתמש רשאי לבקש מחיקת המידע האישי שלו בכל עת באמצעות פניה לכתובת: [email protected], בכפוף לחוקיות שמירה לחובות.
קניין רוחני
זכויות יוצרים
-
כל התכנים באתר, לרבות תוכניות האימונים, תפריטי התזונה, הסרטונים והטקסטים, שייכים לחברה.
-
המשתמש רשאי להשתמש בתכנים למטרות אישיות בלבד.
-
אסור להעתיק, להפיץ או להשתמש בתכנים למטרות מסחריות ללא אישור בכתב.
תכנים של המשתמש
-
תמונות וסרטונים שיועלו על ידי המשתמש עשויים לשמש לצרכי שיווק עם אישורו המפורש.
-
המשתמש מתחייב שהתכנים שיעלה אינם פוגעים בזכויות צדדים שלישיים.
הליכי תלונות ומענה לקוחות
דרכי פניה
-
שירות לקוחות: זמין בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00 (טלפון: 050-4237080).
-
פניות בכתב: [email protected]
-
פניות דחופות: יש לפנות דרך וואטסאפ למספר 050-4237080.
-
תלונות: יש להגיש בכתב דרך האתר או במייל לכתובת: il.co.fitness-mi@maor
טיפול בתלונות
-
תלונות יטופלו תוך 5 ימי עסקים.
-
במקרה של אי-סיפוק, ניתן לפנות למחלקת שירות לקוחות הבכירה.
שינויים בתקנון
החברה רשאית לעדכן את התקנון מעת לעת. שינויים יפורסמו באתר 30 יום לפני כניסתם לתוקף. המשך השימוש באתר לאחר פרסום השינויים ייחשב כהסכמה אליהם.
הפרות והליכים משפטיים
הפרות
במקרה של הפרת התקנון, החברה רשאית:
-
להתלות את הגישה לשירותים.
-
לנקוט בהליכים משפטיים.
-
לדרוש פיצוי עבור נזקים שנגרמו.
דין ומקום שיפוט
-
דין החל: על השימוש בשירות יחולו דיני מדינת ישראל בלבד.
-
סמכות שיפוט: הסמכות הבלעדית תהא לבתי המשפט המוסמכים בתל אביב.
-
שפת התקנון: בכל מקרה של סתירה בין גרסאות שפות שונות, תגבר הגרסה בעברית.